Heej

För det första är jag sämst på att komma på rubriker. För det andra är jag super hungrig och det är hela 32 minuter kvar till lunch. För det tredje ska vi redovisa i morgon och jag har massa kvar att göra. För det fjärde kunde jag inte ha min tröja jag ville ha på mig idag för att den var fortfarande blöt. För det femte så...

Nej, jag börjar om...

För det första är jag sämst på att komma på rubriker, men vad gör det? För det andra är det bara 31 minuter kvar till lunch nu. För det tredje ska vi redovisa i morgon. Gör klart det i kväll, ingen stor grej. För det fjärde kunde jag inte ha tröjan jag ville ha på mig idag för den var fortfarande blöt, men den jag tog istället är jättemysig. För det femte är jag på riktigt bra humör idag. För det sjätte ska jag på fest med min saknade Carrobarro i helgen!
Kan ju inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0