Simmat, duktig mej

Heej tjockisar :) Gick och simmade efter skolan idag, jätteskönt faktiskt. Oh nu när man har kort borde man ju gå dit oftare. Menmen har lite skolgrejer att bli klar med tills i morron så nu ska jag tjocka i mig en hamburgare och sen göra det klart och om jag hinner ska jag börja fixa Esters blogg. Länkar när det är klart så kan ni se hur otroligt duktig ja är på att designa bloggar, haha not. Inte för det kommer bli dåligt då (hoppas vi inte) men kanske inte nått proffsigt precis. Gjorde ju Ellis blogg och hon vart ju förhopningsvis nöjd. Kraamiz

My Chemical Romance - S/C/A/R/E/C/R/O/W Älskar


Kommentarer
Postat av: alice

re: åh, tack så hemskt mycket :)

2010-12-01 @ 12:46:03
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0