Ullared

Igår hängde jag på mamma och mormor till Magnus grav i Åtvid. Va först vid gammelmormors grav som ligger längre bort, kommer inte ihåg vad det heter. Men iallafall, ni som känner mormor och mamma, tänk er dom två, i en bil, ute på småvägar, i skogen... Blir inte bra asso! Haha, kan säga att det tog minst två timmar saktare än vad det skulle gjort om dom hade kört rätt alla 111 gånger dom kärde fel, hahaha. Meen, jättemysigt hade vi iallafall. Va så länge sen jag fick ha min lilla mamma för mej själv, och mormor är alltid mysig att ha med.
Efter vi vart vid graven åkte vi och åt pizza! och när vi va hemma i lkpg igen åkte vi direkt till centrumkliniken där jag tog min sissta spruta. Skönt att slippa tänka på det nu.
Idag mina små vänner va jag i Ullared med Verre, brorsorna, Emmy och hennes familj + några fler. Jättekul va det! Köpte inte så mycket men lite småsaker. Ja har lite bilder som ska upp, men dom kommer nog i morron. Kram och gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0