Färga håret, skolarbete & städning...

Klar med färgningen av håret nu. Blev rätt så nöjd men är välldigt sugen på att skaffa ljust igen. Så nu har ja bestämt att på höstlovet blir det att beställa tid hos frissan och färga ljusbrunt tror jag. Vet nte om jag vågar att färga blont direkt från mörkbrunt. Vad tycker ni?

Det märks att skolan har börjat nu iallafall... Har två redovisningar tills på tisdag och har nte äns börjat förbereda :O Usch, hatar när man vet att man måste göra nått men det blir lixom aldrig av att man börjar med det!

Men men, nu har vi börjat kolla på hus inne i Motala. Ska nog flytta in till stan istället för att bo på gård. Känns ju lite skönt men det gäller ju att hitta ett hus som passar alla med. Men det blir nog bra ;) Mäklaren kommer och tar kort på huset på måndag iallafall så jag måste städa innan jag åker till Lkpg i morron! 

Men nu ska ja krypa ner i sängen! Kram på er // Issa



Kommentarer
Postat av: ida

de tror ja blir jättebra ;) ja skå också färga håret! :D <3

2010-09-18 @ 13:42:01
URL: http://idatigerstad.devote.se
Postat av: malin

hahhahah ;)

hihi tackar :)

2010-09-18 @ 14:14:11
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0