Born this way

Im back! Eller? Nja, vet inte men har såå tråkigt så tänkte slänga upp nått lite meningslöst. Today hade vi som vanligt bara matte från 9 till halv 11. Skippade lunchen och åkte direkt till gymmet. Eller Emelie och Ivana till gymmet. Själv va jag för lat så jag tog en tre kvarts sväng i poolen i stället. Meen va skönt det är att simma! Älskart. Så nu blir det förhoppningsvis av lite oftare. Börjar med att gå dit varje fredag och torsdag + gympan.
Ooch vet ni vad som kanske händer i morgon? De har prova på dykning i simhallen så ev åker dit med Emelie! Skiitkul ju! Måste ju prova iallafall och jag som har på min "innan jag dör" lista att dyka med hajar, haha.
Förutom det firar vi mamma, Klara, Emma och Elsa i morgon så kommer lite folk.

   

Har ni hört Lady Gagas nya singel? Inte världens bästa enligt mig, hon har mycket bättre låtar. Men kanske blir bättre om man lyssnar på den ett par gånger. Haha, kan ju va så! Lyssna HÄR


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja, jag hörde den live innan den kom ut ;) <3

2011-02-11 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0