Glad alla hjärtans dag

Hoppas ni haft det mysigt, för det har jag! Fick ett halsband av min lilla mamma som var jättefint och så åt vi räkor och baugetter! I morgon fylller mamma år. Vi har redan firat henne men tänker att hon ända ska få frukost på sängen! Vi "barn" börjar 8 och hon 11, haha. Men men, sånt får man stå ut med när man fyller år!

Btw, snart är det bara en månad kvar till konserten! Hihi, är töntigt excited!
Deras absolut bästa låt har ni
HÄR



Vill säga glad alla  ♥ dag till dig med Magnus för jag saknar dig så enormt mycket!


Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-02-16 @ 15:21:42
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0