Hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar



Sitter i sängen och lyssnar på en av mina måånga favoritlåtar och tänkte att jag kan slänga upp ett inlägg nu innan jag somnar. Har inte så mkt att säga men det är ju inte så ovanligt. Har hittat mina vantar btw!! Mina älskade favoritvantar. Men det är ju så pass nu när temperaturen börjar sjunka?! Fast är ju rätt långt kvar på vintern, så kan nog räkna med att behöva dem ett tag till.
Imorgon går jag till 4 eller något sånt, sen är vi lediga på fredag. Sweet!


Kommentarer
Postat av: victoriya bambi jensen

svar:

hejhej, tack så jätte mycket.

du skall gå in på stilmall, sen rulla ner till #wrapper { och ändra till det du vill ha på width:

jag har 1000, men när man har gjort det börjar allt annat krångla lite. men det går att lösa om man pillar lite!

btw, vet inte om det gick att svara genom bloggsvar så därför skrev jag här med. PUSS

2011-01-13 @ 00:20:58
URL: http://victoriya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0