THE WINNER TAKES IT ALL




Har varit hos mormor och morfar och ätit tårta! Mumma! De fyllde år i måndags så Grattis till dom! Älskar er! Körde en omgång Plump med och vem tar hem vinsten som vanligt? Jo jag så klart, haha! Nej men altid lika mysigt hos mormor och morfar.
Mycket annat har jag inte gjort idag. Eller jo, jag har ju flyttat saker till nya huset också. Kom inte upp med bilen när det bara var ca 100 meter kvar till huset, haha. Men fixa sig sen när vi tog en annan väg.
Något CV blev inte skrivet idag. Usch, jag måste se till att få det gjort snart. Måste söka sommarjobb med. Om någon har något förslag på vart man kan vara kan ni gärna skriva en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Tittade in så jag passar la på att säga Godnatt på dig hoppas du får en härlig lång natt:D

2011-01-07 @ 00:54:13
URL: http://linn-lay.se
Postat av: ladymuffin :)

sötnos!

ha en underbar kväll!

kram :)

2011-01-07 @ 19:18:59
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0