Today


Röda naglar och favoritklockan!!

Har inte kunnat skriva något för jag har inte haft nått internet på datorn. Det kommer och går lite som det vill tycker jag det känns som, haha. Men jag har roat mig med att se på alla tre Baltofilmerna istället!!
Men iallafall, nyår var supermys med familjen och god mat!
Igår hängde jag med Ida upp till Ljungsbro för att köpa godis. Det blev bara dit och hem. Men ska nog ses idag med tror jag nog! Idag har jag inte hunnit med så mycket, vaknade för inte så länge sen så nu ska jag se till att fixa i ordning mig och sen äta frukost. Inte för att jag kommer få så mycket gjort för det. Nej, jag kommer antagligen bara vara hemma idag. Har funderingar på att dra med någon på bio. Är sugen på att se Narnia och så har jag en biobiljett som går ut den femte! Meen får se hur det blir! Skriver mer sen. Ska lägga upp en bild på mitt armband och även på de nya högtalarna! Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0