Even brighter than the moon, moon, moon

Dagens humör: Jag-borde-humör
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Skriva CV och kolla sommarjobb!
Dagens frisyr: Utsläppt. Har btw klippt mig!
Dagens klädsel: Jeans, beige stickad tröja, vitt linne och vit Regalklocka
Dagens planer: Jobba, hem och äta, se på The Aviator och sova!
Dagens vill ha: En skön One Piece att hoppa i när man kommer hem!
Dagens längtan: 18 mars och sommar!
Dagens fundering: Michelle: - Kan man steka pommes? Haha blåst syster!
Dagens beroende: Pepparkaksdeg! Syrran va dum och köpte hem ett paket, hihi
Dagens tråkigaste: Försov mig i morse så att morfar fick stå och vänta på mig när vi skulle åka och jobba. Till slut åkte han, stackars morfar :( Men min snälla mor skjutsade in mig när jag vaknade vid 10 ♥
Dagens tidning: Hänt extra!
Dagens låt: Who's that chick - Rihanna, David Guetta och Firework - Katy Perry 


Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

sv; tack snälla!

2011-01-07 @ 20:52:33
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0