Summertime




solglasögon och shorts bikbok // linne monki // ring kicks

Haaij! Länge sen jag skrev nått, jag vet. Men nu är jag här och på topp! Min vecka har så här långt varit underbar! Solat och slöat med kompisar! OCH Övningsköört!!! Whaat!? Nej, ingen kom till skada! Gick superbra! Det är pappa och jag som kört, en gång på cloettaparkeringen och en utanför landbohov. Kul äre! Men läskigt, haha. Aja nog om det, idag har jag vart på stan med Elin. Först en sväng till tandläkaren och sen shoppat och fikat. Usch, jag slösar för mycket. Meen jag fick äntligen tag i ett par perfekta höga jeansshorts (de på bilden). Så glad! På vägen hem pratade vi om hur dåligt man mår om man inte hittar nått att köpa när man går på stan, haha! Tonårstjejer!
Sen i veckan är jag hundvakt och på torsdag kommer tjejerna så då blir det grilla och mys! Perfekt! Hoppas på fortsatt fint väder så jag kanske även kan ta första doppet i Varamon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0