Mama, we all go to hell

Ååh, om jag gillade MCR innan konserten så gör jag det tio gånger mer nu! Såå bra! Såg ju ioförsig inte så mycket, haha, men det var det värt endå. Hade jätte trevligt, och handlade upp ALLA mina pengar dagen innan konserten. Så kunde inte köpa någon tröja där! Snyft... Nej, men klantiga jag kan trösta mig med att det inte är hela världen.
Kan slänga upp lite bilder på vad jag köpte sen med bara för att ha något att lägga upp. Känns som jag har haft brist på det nu ett tag.

Meen iallafall. Idag - skola. Inte mycket mer än så. Blev äntligen klara med vår dokumentär. Får tacka Ivana för det, hihi! Imorgon kanske man orkar med lite simning? Och på fredag hänger jag med Ivana och Kicki på I Am Number Four! Så det blir nog bra! Kraam


Haha, bjuder på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0