Askan är den bästa jorden



Idag har varit en sån där väldigt bra dag, utan anledning! Man bara vaknar på morgonen och känner att man är på riktigt bra humör, och sen kollar man ut och ser att det är fint väder ute! Och sen kommer man på att man slutar tidigt och bara har två lektioner!
Efter skolan gick vi hem till Jennica ett tag, och sen skulle jag ha åkt hem och pluggat. Men gjorde jag det? Nope. Det blev en kaffe på stan i stället med Ester. Bad! Så det har som sagt varit en riktigt bra dag! Men nu hade jag tänkt att jag skulle ta tag i lite skolarbeten och lyssna på favvolåten just nu - Markus Krunegård – Askan är den bästa jorden! Puss på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0