raspberries



Hej på er! Har inte uppdaterat här på ett tag så tänkte att jag slänger upp ett inlägg. Har spenderat de senaste två dagarna i sängen. Feber, halsont och huvudvärk! Inget kul. Ligger och knaprar i mig Ipren, halstabletter och frysta hallon! Frysta bär är absolut det bästa man kan äta när man har ont i halsen, och nyttigare än glass dessutom. Älskart!

Idag skulle jag egentligen åkt upp till Stockholm för att hälsa på en släkting, meen nu blev det ju inte riktigt så! Men men, får göra det bästa av det. Har tänkt att plugga lite till högskoleprovet som jag ska göra nästa lördag. Börjar faktiskt bli lite nervös! Men det blir säkert bra!

Nu hade jag tänkt sätta på en film och fortsätta tycka synd om mig själv! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0